Aroma, Dubai Gulfood’da ürünlerini sektörle buluşturdu.
Aroma, gıda sektörünün dünya çapındaki en önemli fuarlarından biri olan Dubai Gulfood 2024 Uluslararası Gıda Fuarı’nda boy gösterdi. Fuarda, Aroma’nın özellikle karton ambalaj suyu, limonatası ve karadutlu içeceği yoğun ilgi gördü.
Türkiye’de meyve suyu ve içecek sektörünün köklü ve öncü markası Aroma, dünyanın en büyük gıda fuarlarından biri Dubai Gulfood 2024’e katılım sağladı. 200’e yakın ülkeden 5 bin 500’ün üzerinde katılımcı firmanın bulunduğu Dubai Gulfood 2024’te Aroma, mevcut iş ortaklarıyla bir araya gelmesinin yanı sıra dünyanın dört bir yanından gelen Mauritus, Mali, Moritanya,Trinidad Tobago, Sri Lanka, Singapur, Çin, Japonya, Hong Kong, Vietnam, Thailand’dan da firmalar ile de görüşmeler sağladı.
19-23 Şubat arasında gerçekleşen fuarda Aroma ürünleri büyük ilgi gördü. 400’e yakın firmayla bir araya gelen Aroma, ürünlerini tüm katılımcıların beğenisine sundu. Özellikle Türkiye’nin, karton ambalajdaki ilk suyu, “Aroma Ömer Duruk Doğal Kaynak Suyu” fuarın öne çıkan ürünlerinden biri oldu. Meyve suyu ve diğer içeceklerin üretiminde 55 yıldır yenilikleriyle sektöre yön veren Aroma’nın lezzetli ve yenilikçi ürün portföyü ilgi topladı.
Aroma’nın yeni lezzeti görücüye çıktı
Yenilikçi bakış açısı ve inovatif ürünleriyle içecek sektörüne yeni bir soluk getiren Aroma’nın geniş ürün yelpazesine eklediği son ürün karadutlu içecek de Dubai’de hem ziyaretçilerle hem de sektörün aktörleri ile buluştu. Bağışıklık sisteminin dostu, vitamin ve mineral bakımından zengin, antioksidan karadut meyvesini bölgesel bir lezzet olmaktan çıkararak tüm tüketicilerin beğenisine sunan karadutlu içecek de fuarın yıldızlarından oldu.
Benzer Haberler
MANTAR İLE MERHABA' PROJESİ ORGANİK ATIKLARDAN KÜLTÜR MANTARINA
Bayram sofralarından sebzeyi de eksik etmeyin!
Bayramda Et Tüketiminizi Sağlıklı Planlayın
Ayranın en lezzetli hali bayram sofraları daha keyifli
“Yeterli ve dengeli beslenmede, süt ve süt ürünlerinin önemli bir yeri var”
Sağlıklı bir geleceğin yolu sütten geçiyor
ABD'ye gıda ihracatında Ege farkı
Sofralık zeytin ihracatı 250 milyon dolara koşuyor